niedziela, 4 listopada 2012

Owl Vivilli/ Kapelanka

No kurcze! Wreszcie udało mi się znaleźć czas. Ogromnie się cieszę, że znowu mogę usiąść przed komputerem, wybrać zdjęcia i napisać kilka zdań. Troszkę mi tego brakowało. 
Well, finally I found time to blog. I’m delighted with the fact that I can sit in front of my computer, choose photos and write a few sentences. I really missed it.




Joanna parę dni temu dodała zdjęcia w delikatnej, transparentnej koszuli od sklepu VIVILLI. Ja również otrzymałam od nich prezent i również jest to koszula. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Zawsze chciałam jakieś ubranko w zwierzątka. Akurat natrafiła się okazja na mało oryginalne, ale wciąż urzekające sowy i stwierdziłam, że biorę, a co! 
A few days ago Joanna managed to post photos in delicate, transparent shirt form VIVILLI shop. I have also received a gift from them and it is a shirt either. I fell in love with it at the first sight. I have always wanted a cloth with an animal print. I had met the opportunity of getting maybe not very original but still very charming owl print shirt and I decided get it. 




Tak długa nieobecność na blogu jest uwarunkowana sporym zamieszaniem na studiach, ale nie tylko. Wreszcie udaje mi się rozwijać swoje pasje i jestem prze szczęśliwa z tego powodu. Muzyka zawsze była moją największą miłością i tak pewnie pozostanie na zawsze. Możliwość rozwoju w zespole Kapelanka jest dla mnie chyba spełnieniem najskrytszych marzeń. Ogromnie mnie to cieszy i gdybym tylko mogła rzuciłabym dla nich wszystko. Dobrze, że te studia trwają tak krótko, bo chyba bym nie podołała. Jeśli macie ochotę to oczywiście zachęcam wszystkich do posłuchania naszej Sznurówki
The long absence here is a result of a great amount of work at Uni, but not only. Finally, I got a chance to realise and develop my passions and I am extremely happy because of it. Music has always been my greatest love and will always be. A possibility of progressing in the band ‘Kapelanka’ is a dream come true. I am filled with happiness and if I could I would abandon everything for them. It is really good that Uni time does not last for so long. If you are interested in and willing to listen to our music, feel welcome to listen to our song ‘Sznurówka’.

Kisses, Anna





photos - Ola Sienkowiec
shirt - VIVILLI/ leggings - BERSHKA/ bagpack - PARFOIS/ bracelet - LILOU

4 komentarze:

  1. swietna koszula, swietna kapelanka, swietna ania<3

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula świetne. kołnierzyk przykuwa uwagę:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam tą koszulę :))

    xx
    Marti

    http://cupofnovember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń