środa, 18 lipca 2012

18











W czerwcu zaczęłam pracę i za wszelką cenę potrzebowałam czegoś wygodnego. Kupiłam sobie tzw. "piżamowe spodnie". Wiem, że są w każdym sklepie i ma je każdy, ale przyznajcie, nie ma nic wygodniejszego o tej porze roku :). 
Planowałam wesołe zdjęcia i mam nadzieję, że takie właśnie wyszły, choć pogoda przestała dopisywać. 
Trochę nie mam dzisiaj weny do pisania więc na tym poprzestanę.
anna.






photos - Natalia
shoes, pants - PULL&BEAR/ blouse,jacket - H&M

6 komentarzy:

  1. a gdzie pracujesz?;) Super zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta idealne! Uwielbiam Wasze wszystkie zdjęcia i stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Jesteście bardzo utalentowane! :))

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i świetne zdjęcia!!! :)

    OdpowiedzUsuń