piątek, 6 lipca 2012

Playground


Udało się! Choć lało caaaały dzień to wieczorkiem się rozpogodziło - specjalnie dla nas :). Ja, nie przewidziałam tego i założyłam kalosze, które trochę słabo wyglądają, ale przynajmniej Joanna nadrabia wszystkim :) (buźka, ubraniem, figurą - to nie fair!). Dzisiaj zainspirowałyśmy się afroamerykańską kulturą i jednocześnie ich sposobem wyrażania siebie. Pewnie żadna z nas nigdy nie poczuje się i jednocześnie nie będzie choć trochę przypominała jednego czy jednej z nich. Może nawet wyjdzie to trochę groteskowo, ale co tam, zawsze warto spróbować. 
anna

 
Ogromnie się cieszę, że wreszcie udało nam się zobaczyć. Sesja potwornie nas od siebie rozdzieliła i jedyną rzeczą, która nas  łączyła to właśnie ten blog. Bardzo mi na tym zależy (mam nadzieję, że Aśce tak samo) żeby mimo wszystko wspólnie go prowadzić. Wiadomo, nie da się zrobić tak żeby wszystkie posty były wspólne - mieszkamy parę ładnych kilometrów od siebie, a to wiele utrudnia. W tym roku niewiele powstało wspólnie i nareszcie przyszedł czas żeby to zmienić :). Cieszę się z tego niezmiernie. 
anna.

 
 
Taak, ja też muszę przyznać, że przez ostatnie kilka miesięcy prowadzenie bloga nie było łatwe. Wbrew pozorom, dodanie jednego posta jest dość czasochłonne i wymaga dużo pracy - nie tylko od nas samych, ale także od naszych biednych fotografów, których nieustannie zamęczamy prośbami o kolejne sesje ;) (chciałabym teraz każdemu z nich z osobna podziękować za cierpliwość i chęci). Chociaż są to zajęcia bardzo czasochłonne – dla nas wciąż tak samo przyjemne. Gdy miałam do wyboru: uczyć się do kolokwium lub iść na sesję zdjęciową albo pokaz w szkole Ani, wiadomo co wybierałam ;) 
joanna 


Dziękujemy Oli za kolejne zdjęcia.
Anna 
leggings - BERSHKA / shirt, blouse - VI NTAGE / wellings - local shop / accesories - H&M
Joanna
t-shirt - H&M / jacket - PIMKIE / shirt - VINTAGE / jeans - VERO MODA / shoes - local shop / accesories - H&M

3 komentarze:

  1. jak zawsze piękne zdjęcia!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful pictures!! They are so cool!

    // Mary from and-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. blondi może i nadrabia ubraniem,ale niczym poza tym. Ty nadrabiasz twarzą, jesteś piękna

    OdpowiedzUsuń